تغییر رنگ و خواص جاذب اتیلن بعد از استفاده (فیلم)

در این پست به تغییرات جاذب اتیلن پس از استفاده می پردازیم.

گرانول های جاذب اتیلن هنگامی که در مجاورت میوه هایی که از خود گاز اتیلن تولید می‌کنند، قرار میگیرند، دچار تغییرات فیزیکی و شیمیایی می‌شوند. همانطور که در فیلم مشاهده می‌شود، گرانول‌ها پس از استفاده و جذب اتیلن به رنگ قهوه‌ای تیره در می‌آیند.

گرانول هاییکه در شرایط درست نگهداری و بسته بندی شده باشند، کاملا بنفش رنگ هستند.

جاذب اتیلن پس از مصرف

نگهداری ساشه های جاذب اتیلن قبل از استفاده نیز نکته بسیار مهم و حائز اهمیتی است. شرایط بسته بندی و نگهداری ساشه ها باید به گونه ای باشد که با محیط بیرون ارتباطی نداشته باشند و کاملا در فضای وکیوم شده قرار بگیرند.

مجاورت طولانی مدت جاذب اتیلن در فضای آزاد و یا در کنار میوه ای که امکان تولید گاز اتیلن داشته باشد، باعث تغییراتی همچون تغییر رنگ و افت کارایی محصول می‌شود.

ساشه های Stay Fresh در بهترین شرایط تولید، بسته‌بندی و انبار می‌شوند به طوریکه جاذب ها در بالاترین سطح کیفیت خود قرار دارند.

ویژگی های ساشه جاذب اتیلن استفاده نشده و استفاده شده

شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که، از کجا مطمئن شویم که جاذب اتیلن خریداری شده قبلا استفاده نشده باشد؟ در پایین به شما تفاوت گرانول هاییکه به خود اتیلن جذب کرده‌اند و گرانول هاییکه هنوز مورد استفاده قرار نگرفته اند را نشان می‌دهیم.

واژه های کلیدی بلاگ: ساشه جاذب اتیلن، تغییر رنگ، گاز اتیلن، ساشه Stay Fresh

صادرات دانش محور با محصولات Stay Fresh

برای دریافت مشاوره و خرید محصول جاذب اتیلن با قیمت و کیفیت استثنایی جهت رشد صادرات میوه و تره بار و گل شاخه بریده، با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های مرتبط

جاذب اتیلن برای گیلاس

صادرات و بسته بندی گیلاس ایران

صادرات و بسته‌بندی گیلاس ایران گیلاس یکی از چندین میوه های صادراتی کشور ایران می‌باشد. گیلاس میوه ای تابستانه، هسته دار، گرد و کوچکی است